keskiviikko 15. helmikuuta 2012

25 kommenttia:

  1. :) Ihana sänky ja ihanat jumppajat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli aikaisemmin semmoinen periaate että mun sängyssä ei hypitä, muttta.... :D Ihanahan noita on katsella!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Nuo on kyllä hassuja nuo kaksi. istuvat vuoronperään toistensa päällä (vaikka isommalle olen kyllä sanonut ettei pienen päälle saa mennä). Mutta ne tykkää painia ja olla läjässä.

      Poista
  3. Aikaisemminkin olen ajatellut tuosta petistä, että pysyykö patja lattialla homehtumatta ?
    Täällä ranskassa tuppaa homehtumaan vaikka olisi petissä jalatkin ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Hui, no kyllä täällä pysyy. Enpä ole tullut ajatelleeksikaan että voisi homehtua.

      Meillä on kyllä hyvä lattiatuuletus eikä täällä kyllä kosteutta ole niin että matot mätänisi lattiaan, hih.

      Mä kyllä tahtoisin sängyn, mutta venytän nyt vielä kun näköjään tämä talvi tarjetaan lattiankinrajassa.

      Poista
  4. I do not understand a word Finnish, but I love the photos on your blog! They all look very cosy and somehow they make me want to travel to your country (if I would have the means).

    VastaaPoista
  5. Ihanat kuvat! Ihana sänky, lamppu, lapset, karhukuva!

    VastaaPoista
  6. Booooiiiinnggg, booooiiiinnnnggg, booooiiinnnggg :)

    Ihana harmonia sun makuuhuoneessa.

    VastaaPoista
  7. Mua naurattaa merjan boooooiiinngg-harmonia:) Nimittäin niin tuttua että kun laitat makuhuoneen sieväksi ja pienet valot päälle, niin kohta on pienet myös sängyn päällä. kaunista teillä. On.

    VastaaPoista
  8. Heips, heitin sulle haasteen! Käy kurkistamassa!

    VastaaPoista
  9. Raikasta, ihanaa, suloiset hyppijät- Meilläkin toisinaan hypitään sängyssämme, yritän sulkea korvat. Vaahtomuovipatjat, joiden päällä nukumme nyt, eivät onneksi pidä huonoa pikkuhyppelyistä. Ihanaa löytää luoksesi!

    VastaaPoista